Rehberlik

Rehberlik anlayışımızın içerisinde öğrencinin mentör öğretmen ve rehberlik öğretmenince motive edilmesi, yönlendirilmesi, doğru davranışlar kazanması, kötü davranış ve tutumlardan korunması sağlanmaktadır.

Her öğrencinin özel ve farklı olduğunu ilke edinen rehberlik anlayışımızla okulun ilk gününden itibaren her ayın ikinci ve dördüncü haftasında ayrı ayrı mentör öğretmen ve rehberlik öğretmeni tarafından öğrenci ve veliyle görüşme sağlanır. Öğrencinin akademik, sosyal ve psikolojik, sanatsal ve fiziksel gelişimleri gelişim karnesiyle aylık olarak veliyle paylaşılır.

Yapılan sınav ve uygulamalardaki öğrenci performansları ölçme-değerlendirme uzmanlarınca incelenip öğrencinin eksikleri tespit edilerek öğretmen, veli ve öğrenciye bildirilir; yapılacak çalışmalar planlanır.

Rehberlik anlayışımızın içerisinde öğrencinin mentör öğretmen ve rehberlik öğretmenince motive edilmesi, yönlendirilmesi, doğru davranışlar kazanması, kötü davranış ve tutumlardan korunması sağlanmaktadır.